Sidor

tisdag 3 maj 2011

Ä N T L I G E N

Ä N T L I G E N kommer jag in här igen och Ä N T L I G E N tar jag mig tid och skriva lite. Är verkligen inte bra på att blogga. Blev gaaanska förvånad när jag såg hur länge sedan det är jag skrev sist. Tänker på det ofta men blir inte färdig att skriva. Inte lätt att ha aspbergers syndrom (as) och ha svårt att ta itu med saker men ganska skönt att ha nåt att skylla på,hihi. Ska försöka lära mig hur jag lägga till bilder.....hmmm,och hur lång tid kommer nu det ta då?? Jaa,får nog lägga huvet på sned och le med mina "Banjoögon" (Banjo är en ursöt hund vi hade för drygt ett år sedan) till min käre granne igen. vad skulle jag gjort utan henne, ställer upp i ur och skur med diverse saker. För att inte prata om hennes man som sparkar igång min man lite då och då. Världens bästa grannar helt enkelt:-) Nu ska jag ta sista rundan med vovven sen kallar sängen. Hej Hej!!

Inga kommentarer: