Sidor

tisdag 30 november 2010

Fy,vad jag hatar vinter.Har definitivt varit en björn i tidigare liv som legat i ide hela vintern. USCH,vad kallt det är,fy för alla kläder som ska på,fy för att skrapa rutor på bilen och alla frusna lås.Fy för att skotta, och attans vad ont det gör när man halkar,kommer ju knappt upp igen.Fy för snön man drar in med dem klumpiga vinterskorna och barnvagnen,fy vad mörkt det blir snabbt på kvällen och sent på morgonen, och fy 17 vad ruggigt det är att gå upp på morgonen. Såja,nu har jag avreagerat mig lite och fy 17 vad det kändes bra!! Men barnen är glada i alla fall och det är ju underbart och tända ljus på kvällen är ju faktiskt ganska mysigt, också kommer julafton...ja,det vill man ju inte missa. Barnen börjar redan räkna ner och det är så härligt att se deras glädje.

4 kommentarer:

Per sa...

Titta på min blogg så kan du se hur man kan ha det.

Ulrica sa...

Haha, det har nog jag också varet.
Hatar vintern för jag fryser konstant å så gör lederna ont. Aja man får tänka att barnen älskar det. Kramar i massor till dig.

Unknown sa...

Undrar om vi bodde i samma ide tro ?
Tazz och Kram

Unknown sa...

God Jul och Gott Nytt år önskar Inkan o Ligan
Tazz o Kram